دستورالعمل و فرایند جذب اساتید بینالمللی |
|
وبینار یکشنبه شب مورخ 20 تیر 1400 به موضوع "دستورالعمل و فرایند جذب اساتید بینالمللی" پرداخت. مجریان این نشست مجازی عبارت بودند از: • خانم دکتر پریچهر حناچی، مدیر همکاریهای علمی و بینالمللی دانشگاه • آقای دکتر امیرعلی مسعودی، مدیر برنامهریزی و توسعه آموزشی دانشگاه • خانم دکتر رزا کرباسچی، کارشناس مسئول ارتباطات دانشگاهی بینالمللی • خانم صدیقه جدیدی، کارشناس مسئول اداره آمار و اطلاعات آموزشی از اهم مطالبی که در این وبینار مطرح شد، میتوان به موارد زیر اشاره کرد: همکاری با اساتید بینالمللی پیش از دوران شیوع کرونا انواع همکاری آموزشی – پژوهشی با اساتید بینالمللی دستورالعملها و فرایند جذب اساتید بینالمللی اهداف و مزایای جذب اساتید بینالمللی اعطای گواهینامه همکاری با دانشگاه الزهرا به اساتید بینالمللی برگزاری کارگاهها، نشستها، وبینارهای بینالمللی اقدامات انجام شده برای پیشگیری از افت فعالیتهای بینالملل در دوران کرونا چالشهای مربوط به اساتید بینالمللی شرایط عمومی و اختصاص جذب عضو وابسته خارجی شرایط اختصاصی همکاری متخصصان ایرانی خارج از کشور مدارک لازم برای بررسی صلاحیت فرد برجسته علمی خارجی/ ایرانی غیرمقیم نحوه پذیرش عضو وابسته حوزه های فعالیت (وظایف و مسئولیتهای) عضو وابسته در دانشگاه ارزیابی عملکرد عضو وابسته مدت زمان همکاری عضو وابسته و شرایط تمدید همکاری امتیازات و تسهیلات قابل ارائه به عضو وابسته الزامات تکمیل فرمهای مربوطه، به منظورافزایش کیفیت فرآیند طبق سنت همیشگی سلسله وبینارهای یکشنبههای معاونت آموزشی، جلسه با پرسش و پاسخ ادامه و پایان یافت. ب رای دریافت فایل ارائه خانم دکتر حناچی اینجا را کلیک کنید.برای دریافت فایل ارائه خانم کرباسچی اینجا را کلیک کنید. برای دریافت فایل ارائه خانم جدیدی اینجا را کلیک کنید.
|