English
صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۴ جمعه ۲ فروردين
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره دانشکده
obj_literature_block1603
امور آموزشي
obj_literature_block1605
امور پژوهشی
معاون پژوهشی و بین الملل
کارشناسان حوزه پژوهش
آئین نامه ها و کاربرگ های پژوهشی
اعتبار ویژه (گرنت)
آیین نامه و شیوه نامه
کاربرگ ها
هسته پژوهشی
آیین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
کرسی های ترویجی، نظریه پردازی، نقد و نوآوری
طرح درون سازمانی
آئین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
همایش علمی
آئین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
آئین نامه مالکیت فکری و تجاری سازی دانشگاه
ارتباط با صنعت
آئین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
فرصت مطالعاتی
انتشارات
آئین نامه ها
کاربرگ ها
نشریات
آئین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
فهرست نشریات معتبر و غیرمعتبر
دستاوردهای پژوهشی اعضای دانشکده
پژوهشگران برگزیده
تألیف و ترجمه کتاب
هسته پژوهشی
جذب محققان پسادکتری
فرصت مطالعاتی
طرح ارتباط با صنعت
همکاری های بین المللی
نشریات دانشکده
گروه زبان و ادبیات فارسی
گروه زبان و ادبیات عربی
گروه زبان انگلیسی
گروه زبانشناسی
گروه تاریخ
برنامه های پژوهشی
همایش و کنفرانس
کرسی
کارگاه و دوره آموزشی، نشست پژوهشی، نقد کتاب
اطلاعات مفید پژوهشی
Affiliation استاندارد گروه های پژوهشی
فایل های آموزشی پژوهشی
فرآیندهای پژوهشی
تقویم پژوهشی
اخبار پژوهشی
پیوندهای مفید پژوهشی
گروه هاي آموزشي
زبان، ترجمه و ادبیات فرانسه
زبان و ادبيات انگليسي
زبان و ادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان شناسي
زبان روسي
تاریخ
افراد
رئیس دانشکده
معاونین و مدیران
اعضای هیات علمی
گروه زبان، ترجمه و ادبیات فرانسه
گروه زبان و ادبیات انگلیسی
گروه زبان و ادبیات فارسی
گروه زبان و ادبیات عربی
گروه زبان شناسی
گروه زبان روسی
گروه تاریخ
كارشناسان
حوزه آموزش
حوزه پژوهش
حوزه ریاست
مسئولان دفاتر گروه هاي آموزشي
اساتید بازنشسته
دانش آموختگان
پایگاه دانش آموختگان
دانش آموختگان سرآمد
دانش آموختگان سرآمد زبان روسی
دانش آموختگان سرآمد زبان و ادبیات فارسی
دانش آموختگان رتبه برتر
رتبه های برتر دکتری 1401 دانشکده ادبیات
رتبه برتر سال 1401 گروه زبان انگلیسی
رتبه برتر سال 1401 گروه زبان فرانسه
رتبه برتر سال 1401 گروه زبان روسی
رتبه برتر سال 1401 گروه تاریخ
معاونان و مدیران
امكانات
آزمایشگاه آموزش زبان به کمک فناوری
آزمايشگاه مطالعات چند رسانه اي
مركز اطلاع رساني كتابخانه كوثر
آزمایشگاه تخصصی آواشناسی
سايت رايانه شمس
مركز چند رسانه اي
كارگاه هاي زبان
آزمايشگاه زبان
تالار حافظ
تماس با ما
ارسال نظرات، انتقادات و پيشنهادات
ارتباط مستقيم با رئيس دانشكده
شماره هاي تماس
فرهنگی و دانشجویی
دفاعيه ها زبان انگليسي
|
آرشیو
فیلتر
از
تا
جستجو
گروه
دفاعیه-زبان و ادبیات انگلیسی
مرتب شود با
تاریخ ثبت
انتخاب عکس
عنوان
به صورت
صعودی
نزولی
تعداد موارد یافت شده :
87
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
تصویر
عنوان
تاریخ ثبت
1403/07/30
استخدام مدرسین زبان انگلیسی در برخی مراکز خصوصی زبان ایران; ملاحظات جنسیتی، شاخصها و چالشها
1403/07/30
1403/07/30
سبک های یادگیری زبان در کلاس های مجازی: رویکرد معلمان زبان به انواع سبک های یادگیری در کلاس های مجازی و چالش های پیش روی آنها در این زمینه
1403/07/30
1403/06/28
نظر اساتید و معلمان و دانشجویان در مورد امکان استفاده از ترجمه ماشینی به عنوان ابزار اموزشی در کلاس درس زبان انگلیسی
1403/06/28
1403/06/28
هویت حرفه ای مدرسان دوره های تربیت معلم زبان انگلیسی
1403/06/28
1403/06/28
بررسی دوره های آموزشی مربیان مختص اساتید تربیت مدرس زبان انگلیسی : وضعیت کنونی ، سیاست گذاری ها و پیشرفت حرفه ای آنها
1403/06/28
1403/06/27
آموزش مدرسین زبان انگلیسی برای تهیه وتدوین مطالب آموزشی انگلیسی در رسانه های اجتماعی: بررسی دیدگاه ها و اقدامات معلمان
1403/06/27
1403/06/27
گفتمان تبلیغات آیلتس در ایران: استراتژی ها و بازتولید مفاهیم
1403/06/27
1403/06/26
بررسی مفاهیم «شدن»، «سلطه پذیری» و «اقلیت» در رمان تبصره 22
1403/06/26
1403/06/26
مقایسهی گفتمان سلطهجویی و برابریخواهی در آثار بئاتریکس پاتر و مجموعه داستانهای پپاپیگ از نویل استلی
1403/06/26
1403/06/26
تروما، ناتوانی، بازسازی هویت: بررسی تطبیقی سرگذشت ندیمه از مارگارت اتوود و هرس از نسیم مرعشی
1403/06/26
1403/06/21
محبوبیت کلاسهای آنلاین زبان انگلیسی در دوران پسا همه گیری: بررسی نظر زبان آموزان، مدرسان و مدیران موسسات
1403/06/21
1403/06/05
"ویژگی های یک دوره نگارش ایده آل از نظر معلمان و دانشجویان"
1403/06/05
1403/04/23
سواد پیکره ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: بررسی تاثیرات سواد پیکره ای بر تدریس و چالش های به کار گیری پیکره در کلاس های درس
1403/04/23
1403/04/03
تاثیر ترجمه ماشینی متون دارای سطح دشواری مختلف بر درک مطلب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دارای توانش زبانی میانی
1403/04/03
1401/07/30
تاثیر آموزش شناختی کامپیوتری بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی
1401/07/30
1401/07/27
انگیزههای پژوهشگران ایرانی رشته ی زبان انگلیسی (دانشجویان و دانشآموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و اعضای هیئت علمی ) از انجام پژوهش و انتشار مقاله در این حوزه
1401/07/27
1401/07/27
بررسی دریافت فراگیران و معلمان زبان انگلیسی ایرانی از وضعیت آموزش چندفرهنگی در دبیرستانهای ایران : مطالعه موردی شهرستان میانه
1401/07/27
1401/07/23
سیاست های غیر مستقیم آموزش زبان انگلیسی نهادینه شده در فعالیت های حرفه ای ناشران و مؤسسات خصوصی زبان منتخب در ایران
1401/07/23
1401/07/20
تنهایی در طبیعت به عنوان راه حلی برای درمان تروما در دو رمان Into The Wild اثر جان کراکاور (Jon Krakauer) و Wild: From Lost To Foun اثر چریل استرید (Cheryl Strayed): مطالعه ای روانشناسی- زیست محیطی
1401/07/20
1401/07/20
بررسی تطبیقی فر ایزدی در کتیبه ی بیستون و تراژدی مکبث
1401/07/20
1401/07/18
گرایش های متامدرنیست در آثار منتخب ساراکین
1401/07/18
1401/06/30
بررسی ارتباط بین امید، بازتاب پذیری و تعهد سازمانی در مدرسان زبان ایرانی
1401/06/30
1401/06/30
مطالعه تطبیقی افکت محور بر روی زنان در رمان های چهارباد از کریستین و پاچینکو از مین جین لی
1401/06/30
1401/06/30
تولید محتوای آموزشی به وسیله نرم افزارهای داستان سازی دیجیتال: بررسی عملکرد و دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی
1401/06/30
1401/06/30
استخوان های خورشیدی: نقدی بر عصر پست مدرن در زمینه های سیاست، اقتصاد و تلنواوژی
1401/06/30
1401/06/29
تربیت معلم زبان انگلیسی در تعدادی از موسسات آموزش زبان انگلیسی (شکل گرفته در دو دهه اخیر): انتخاب محتوا، گزینش و فرآیند آماده سازی معلمان
1401/06/29
1401/06/29
تربیت معلم زبان انگلیسی در تعدادی از موسسات آموزش زبان انگلیسی(شکل گرفته در دوران پیش از انقلاب اسلامی):انتخاب محتوا، گزینش و فرآیندآماده سازی معلمان
1401/06/29
1401/04/25
احساس تعلق دانشگاهی: پژوهشی کیفی بر دیدگاه ها و تجارب زیسته دانشجویان زبان انگلیسی در ایران
1401/04/25
1401/04/25
بررسی نقش اثر بخشی ترجمه ی ماشینی در جهت یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان رشته های مختلف
1401/04/25
1401/03/30
سیاست گزاری ها و روند عملی نگارش و انتشار به زبان انگلیسی توسط اعضای هیأت علمی درایران
1401/03/30
<<
<
1
2
3
>
>>
گروه زبان و ادبیات انگلیسی
!!!b1!!!
!!!b1!!!
گروه زبان و ادبیات انگلیسی
گرایش ها و مقاطع تحصیلی
برنامه هفتگی اساتید
اعضای هیات علمی
دروس ارائه شده
برنامه کلاس ها
اخبار دفاعیه ها
برنامه امتحانات
آرایش دروس
آخرین اخبار
برگزاری وبینار علمی «آشنایی با نرم افزار MAXQDA 2024»
1403/10/11
تجلیل از کارشناسان نمونه دانشکده ادبیات
1403/10/08
برگزاری حلقه کتاب "خون آشامهای باغ لیمو" در کتابخانه کوثر دانشکده ادبیات
1403/10/02
برگزاری کارگاه هنر مصاحبه
1403/09/24
کارگاه « هنر مصاحبه» جهت آشنایی با روش های بهبود بخشیدن به رزومه و پیشینه ی کاری و آمادگی برای شرکت در مصاحبه های استخدامی به زبان فارسی و انگلیسی
1403/09/19
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.
تاریخچه
معرفی
افتخارات
رشته ها و مقاطع تحصیلی
نمودار سازمانی
منشور اخلاقی
برنامه راهبردی و عملیاتی
رئیس دانشکده
معاونین و مدیران دانشکده
روسای پیشین
شوراها و کارگروه های تخصصی
مدیریت سبز
پرسش های متداولFAQ
نقشه وب سایت
مجموعه تصاویر
مجموعه فیلم
مجموعه صوت
شماره های تماس
اعضای هیات علمی
آدرس:
تهران،خیابان ده ونک، دانشکده ادبیات
تلفن:
982188044040+
کدپستی:
1993891176
نمابر:
982188048038+
ارسال نظرات و پیشنهادات:
adabiat@alzahra.ac.ir
معاون آموزشی
اهداف و وظایف آموزشی
آرایش دروس
برنامه درسی نیم سال جاری
فرآیند های آموزشی
معرفی دانشجویان بین الملل
معرفی دانشجویان استعداد درخشان
آیین نامه آموزشی کارشناسی
آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد
آیین نامه آموزشی دکتری
آیین نامه امتحانات
دستورالعمل پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
فرم های کارشناسی
فرم های کارشناسی ارشد
فرم های دکتری
سایر فرم های دانشکده
اخبار و اطلاعیه های آموزش
اخبار دفاعیه ها
اخبار و اطلاعیه های دانش آموختگان
اخبار و اطلاعیه های استعداد درخشان
آدرس ایمیل کارشناسان آموزش